Сучасні трактора мають, на сьогоднішній день, в більшості випадків, загальні збалансовані масла для трансмісій, гідравліки і мокрих гальм, такі як (наприклад, AVIATICON Agra UTTO / AVIATICON Agra Premium UTTO / AVIATICON Agra UTTO CVT), при відомих умовах також для двигуна ( AVIATICON Super Agra STOU). Однак, щоб відповідати сучасним стандартам викидів, особливо при використанні AdBlue®, необхідна класифікація ACEA, для моторних масел з маслом STOU, більше не може бути досягнута. І в цьому випадку завжди потрібно використовувати окреме моторне масло. Також, при більш тривалих інтервалах заміни, необхідно використовувати окремі моторні масла. Тут при використанні чистих масел для транспортних засобів заводу з виробництва мінеральних масел Фінке / Finke Mineralölwerk GmbH можна замінювати з інтервалом в 500 годин. На відміну масло STOU, яке застосовується для коробки передач і гідравліки, а також для мокрих гальм і двигуна, слід замінювати через 250 годин роботи.
При виборі такого універсального масла (UTTO або STOU) необхідно дотримуватися класифікації та допуску або рекомендації виробника, а також класи по SAE. Більшість виробників тракторів дають тут чіткі вимоги до масла.
Особливу увагу слід приділити при виборі на те, чи має трактор механічну або безступінчату трансмісію (як, наприклад, VARIO або CVT). Через більш високий тиск в коробці передач ми рекомендуємо трансмісійне масло, спеціально розроблене для відповідного застосування (наприклад, AVIATICON Agra UTTO CVT).
Не менш важливим є навісне обладнання, яке часто змінюється або надається в позики серед фермерів. Тут можна легко перейти до змішування масел, які так сильно відрізняється від передбаченого масла, так як присадки перестають бути ефективними і призводять до пошкоджень. Нові навісні пристосування часто заповнюються і доставляються виробником агрегату з міркування вартості зі звичайним гідравлічним маслом (типу HLP або HLP-D).
Тепле масло з трактора Холодне масло з навісного обладнання.
Холодне масло в’язке по відношенню до теплого і «проколює» тепле масло, підігрівається і змішується
При використанні консистентних мастил рекомендується використовувати високоякісну консистентне мастило EP (наприклад, консистентне мастило AVIATICON EP-07). Робочий тиск в точках мастила, особливо в сільськогосподарському обладнанні, таке ж, як у будівельних машин. Тут використання EP мастила окупається дуже швидко на відміну від звичайного і лише трохи дешевше багатоцільового або так званого солідолу. Завдяки використанню добавок під високим тиском (EP), жир стає більш еластичним і не споживає так багато. Таким чином, він набагато могутніше і довговічніше.
В особливих випадках може вимагатися для використання мастило вищої якості, наприклад, високотемпературне мастило, таке як AVIATICON Finkox KEP 2, або довговічне змащення, таке як AVIATICON Finkox LZ-84.
Вибираючи відповідні мастильні матеріали і мастила для парку транспортних засобів, ви також можете зменшити кількість продуктів, якими фермер повинен запасатися. Наочний план мастильних засобів (див. Додаток) додатково тут допоможе його добре відстежити. Цей графік мастильних матеріалів створюється швидко і забезпечує хороший огляд і простоту у використанні, як при застосуванні мастильних матеріалів, так і при повторному замовленні.