30.06 в Тернополі пройшли автомобільні змагання “GYMKHANA 2”. Далеко не всі любителі автогонок знають про такий різновид автоспорту як “джимхана”, найбільш популярного в Японії, Сполучених Штатах, ПАР, країнах Об’єднаного Королівства та Ірландії. Мета змагань полягає в проходженні гоночного треку за мінімальний час і з максимальною швидкістю. Головним завданням пілота є проходження траси в установленому порядку. В ході гонки пілотам необхідно продемонструвати різні фігури і техніки водіння. З огляду на складність і велику кількість перешкод, пілоти, які беруть участь в змаганнях, повинні добре вивчити трасу. Запам’ятовування особливостей гоночного треку є запорукою успіху.
Існує кілька трактувань правил. Найчастіше вони діляться на класичну і американську версії. Класична версія правил, використовується в більшості змагань, передбачає проходження траси протягом 45-90 секунд. При цьому спортсмени повинні допустити мінімум помилок в процесі проходження перешкод і демонстрації найскладніших розворотів і поворотів. Правила цього спорту не передбачають наявності штурмана. Тому гонщикам необхідно демонструвати не тільки філігранний стиль водіння, але і здатність запам’ятовувати, а потім безпомилково відтворювати намальований маршрут. Місцем проведення змагань може бути будь-яка відкрита площадка з асфальтовим покриттям.
Судді, які оцінюють пілотів, беруть до уваги не тільки час проходження, але також техніку водіння і витонченість проходження перешкод. Більш того, іноді час не має ніякого значення, якщо пілот не зміг подолати їх.
Якісне виконання дозволяє отримати додаткові очки за:
• чіткість виконання елементів;
• утримання автомобіля в межах розміченої «стовідсоткової зони»;
• максимально близький проїзд до перешкод.
Використовувана техніка і класи
• Машина, яка буде використовуватися для участі в змаганнях, як правило, серійна «техніка». Обмеження стосуються заборони на поліпшення шасі.
• Учасники змагань мають можливість використовувати автомобілі класу A1 (передній привід до 1,8), A2 (передній привід понад 1,8), B1 (задній привід і задньомоторна компоновка до 2,5), B2 (задній привід і задньомоторна компоновка понад 2 , 5), C1 (повний привід до 2,5) і C2 (повний привід понад 2,5).
• Залік модифікованих автомобілів ведеться в окремому класі.
Компанія «Євро Ойл Груп Плюс» є спонсором одного з учасників автогонки. Завдяки величезному досвіду і відмінним навичкам водія, а також використанню якісних мастильних матеріалів FINKE AVIATICON, наш учасник зміг завоювати друге місце в класі FWD від 1.8. Ми бажаємо нашому гонщику Роману Трачу подальших перемог і перших місць!